22 Aralık 2012 Cumartesi

Cok mutluyum !!!

Oglum daha 3 aylik iken ilk sinavina girdigim AÖF egitimim bugün itibari ile sona erdi.Posta ile diplomama kavustum.Nasil mutlu oldum .Diplama insanin eline gecince daha da baska oluyormus.Ne zorluklarla sinavlara gittim , geldim .Sinavimi kacirdigim günler oldu .Iste hepsi bitti , gecti ..Eger imkaniniz var ise arkadaslar ve Türkiyede liseden sonra egitiminize devam edemediyseniz,
www.anadolu-uni.de  sitesinden bilgi alarak , egitimize Almanya da bile olsaniz devam edebilirsiniz.Size yakin olan sectiginiz bir ilde sinavlara sene de iki sefer giriyorsunuz .Ben sinavlarima Stuttgartt"a girdim .Eviniz de size yolladiklari  kitaplar yardimi ile calisiyorsunuz.Süper bir sey.Sakin bu firsati kacirmayin derim ;-))

Meslek lisesi mezunu olarak geldigim bu ülkede simdi Dis Ticaret mezunuyum ..Daha ne olsun ..

3 yorum:

  1. Öncelikle hayırlı olsun. Herşey gönlünüzce olur inş. Bende Viyana'da yaşamaktayım ve sizin gibi AÖF katılıp eğitim seviyemi yükseltmek istiyorum. Sizin tecrübenizden faydalanarak sizden bilgi talebinde bulunmaktayım. Nereden ve nasıl başlamalıyım bu yola. Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba;

    Dilekleriniz icin cok tesekkür ederim. www.anadolu-uni.de sitesinde aradiginiz tüm bilgiler mevcut.Avsturya da sube yok sanirim .Almanya AÖF ye kayit olp,Münih`te sinavlara girebilirsiniz.Sitede iletisim bilgileri de mevcut.Arayarak da bilgi alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba;

    Cok tesekkürler cevabiniz icin. Sitesini biraz arastirdim dediginiz gibi her bilgi mevcut. Viyana´da subesi yok ama sinava girme imkanim varmis. 1 mart itibari ile internetten online basvurular basliyor ve ilk adimi 1 martta atacagim ins.

    Saygi ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil