17 Aralık 2012 Pazartesi

Herkes Kendinin Iscisi

Merhaba;

Elimde olmayan nedenlerden dolayı Türkiye den döndüğümden beri  toparlanamadım..Aslinda buraya has bazi nedenlerden dolayı desek daha yerinde olur.Almanya da eviniz için bir tadilat yaptırmak istediğiniz zaman , isini iyi yapan bir usta arama lüksünüz yoktur..Almanya da herkes kendinin boyacısıdır, elektiricisidir, terzisidir, sıvacısıdır.Ne yaptırmak isterseniz esiniz birden o kimliğe bürünme kabiliyetiyle yetistirilmistir..Almanya`da emek gücü pahalıdır.Bu yüzden Avrupa da yasayanlar çok gerekmedikçe tüm isleri kendileri yaparlar.

Bu yüzden biz kadınlarda , eslerimizin isten dönmesini bekleriz .İsten gelsin ve evdeki islere devam etsin diye.Bu yüzden üc günlük bir is bendeki gibi iki ,üc kati bir sürede biter.Dağılırsınız , zor toparlanirsiniz.Gerçi ben inşaat islerine dokunmayı hic sevmiyorum ,bu yüzden esime pek yardımım da dokunmuyor maalesef.Esinize yardim ederseniz tabi ki benim gibi dağılma ihtimaliniz azalır, isleriniz daha kısa sürede biter.Ben  sevmiyorum inşaat islerine dokunmayı...

Ümitliyim , inşallah yılbaşı gelmeden bu ev adam olur. ... Almanyanın böyle bir yüzü  daha var iste arkadaşlar.Apartmanda oturursaniz ; merdivenleri silen birisi  olmuyor.Herkes sirayla bina temizligi yapıyor, çöpünüzü kendiniz dışarı çıkarırsınız, kapinin önünü siz süpürürsünüz , bahceye siz bakarsinız.İlk zamanlar aktivite gibi gelen bu isler , zamanla can sikmaya baslar.Ama elimiz mahkum iste.Insallah ilerde bu isleri çocuklarım arasında paylastiricam .O ümitle şimdilik bu isleri hallediyorum :-)) Kendinize iyi bakin şimdilik .Yeni bir konuyla dönücem .
elanassu@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder