9 Aralık 2012 Pazar

Habersiz tatilimden döndüm...

Merhaba arkadaşlar,

Blogumu oluşturalı çok olmadı .Henüz bir izleyici kitlem olduğunu düşünmediğimden mi ,ani bir şekilde  izin kararı aldığımdan midir;sizlere haber vermeden bir aylık bir İstanbul
turu yaptım.Döneli bir kaç gün oluyor.Daha simdi yazabiliyorum.İstanbul`da sıcaklık on dört ,on bes derecelerde iken; Almanya buz gibi .Hic dışarı çıkasım gelmiyor.Ev içinde de pek bir şey yapasım yok .Bavullarımı bile daha dün acabildim.

Gezdim ,dolaştım..Gezim sırasında bloguma sizin için faydali olacak  ne gibi şeyler yazabilirim diye  düsündüm.Yeni ve size faydali olucagini düşündüğüm konuları sectim .Ve yarından itibaren tekrar yazmaya başlıyorum.Konuları karisik olarak yazicagim . Öncelikli olarak sizin merak ettiğiniz bir nokta, bir konu varsa bana sorabilirsiniz, sizin için daha öne alirim neyi merak ediyorsaniz.Asagidaki email adresimden bana ulasabilirsiniz.Görüsmek  üzere .Hepinizi kocaman kucakliyorum.

elanassu@hotmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder