31 Ekim 2012 Çarşamba

SINIR iHLALi

Merhaba Arkadaşlar;

Bugün biraz Almanlardan bahsetmek istiyorum .Daha sonra ayrıntılı örnekler ile anlaticam  kendilerini.

Almanya ´da insanlar cevrelerine öyle bir  sinir  çizmişler  ,öyle tek is yapma odaklılar ki sormayın .İnsanın içi bunalıyor.Bu son sıra hastalığımdan  dolayı her meslekten   alman vatandaşıyla  muhatap oldum.Başkalarının almanlar için söyledikleri ,ama kabul etmediğim her şeyin  doğru olduğunu bu dönemde  fark ettim, onayladım.Gerçekten robot gibi bazıları.Bir istek söyleyin ve 10 dk bekleyin:-) Ancak cevap verebiliyorlar.Araya bir başka kelime girdiğinde sistem iflas...Tepkili birer insan haline dönüşüyorlar.

Mesela gecen  hafta esimle beraber belediyede işimiz vardı .Ne kadar dikkatli davrandıysak davranalım  bir tanesi terbiyesizleşti .Oflamaya,puflamaya başladı .Sinir olduk.Çıkışta eşim ´Sen ne yapıyorsun ,ne hakla `dedi.Gittik ;sefine şikayet  ettik.Karar verdim bir dahaki seyahatim de Almanları kullanma kılavuzu diye bir kitap alacam.Hepsi alınmasın , ama  bazıları  gerçekten insanlıktan çıkmış.Almanım delisi olmuş....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder