22 Ekim 2012 Pazartesi

BASLIYORUZ...



Merhaba; 
Altı sene önce hayatim ile ilgili çok önemli bir karar verme aşamasındaydım .Kararımı vermeden önce internette kafamdaki soruları cevaplamak için çok bilgi aradım .Kendimi çok tatmin edici bilgilere ulaşamadım .İste simdi ben 6 sene sonra bu eksikligi kapamak ve benim gibi arkadaşlar için yol göstermek amacı ile paylaşımlarda bulunmak istiyorum ..Almanya` da Yasam ve Evlilik .

Buraya evlenip gelen arkadaşlar, burda doğup büyümüş ve Türkiye den evlenmiş arkadaşlar, ikisi de burda büyüyüp evlenen arkadaşlar...Evet her kesimden olaylar, yaşanmışlıklar; bazen komik , bazen kederli gercek hikayelerler burda olacağız...Sizinde diger arkadaşlar için paylaşmak istediğiniz tecrübeler varsa bekliyoruz...Size karar vermenizde ,yolunuzu bulmada yardim etmesi amacı ile bugün itibari ile başlıyoruz ;-))


Ela Nas Su

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder